Monday, July 13, 2009

Tag dr Kak Ieja...

1. Bekas kekasih saya adalah...
Tukang masak...

2. Saya sedang mendengar...
bunyi aircond ngan bunyi keyboard kene ketuk...

3. Mungkin saya patut
pergi klinik cepat...

4. Saya suka
klu dpt balik kg...rindunyer ngan adik...

5.Sahabat-sahabat baik saya
tak ramai tapi saya bersyukur ada mereka...

6.Saya tak paham
kenapa mesti ada org dengki ngan kehidupan org lain...

7.Saya kehilangan
rantai tangan yang dibeli sendiri ngan gaji pertama kerja kilang..huhuhu...sedihnyer...

8.Ramai yang berkata
saya dah berisi(gemuk)...hahaha...boringnya...

9.Makna nama saya
Dyana takde maksud...Diyanah=agama...Hani=lemah lembut...betul2 cam tuan punya nama...hehehe...

10.Cinta itu adalah
pengorbanan...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
berdengkur...hehehe..tak tau sape...

12.Saya akan cuba
menjadi pekerja, anak, saudara, isteri dan ibu yang baik dan hamba yang beriman...aminnn...

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
forever...

14.Telefon bimbit saya
ade dua..dua2 ringtone wonderpets...hehehe

15.Bila saya terjaga dari tidur
saya mesti matikan alarm dan tunggu lg 8 minit tuk btul2 bangun...arggghhh malasnyer....

16.Saya paling meluat apabila
org hanya nmpk kesalahan org lain tanpa muhasabah diri sendiri...

17.Pesta/Parti adalah
suasana bising dan haruk pikuk...

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
kura-kura yg bapa mertua jumpe kt tepi jln...

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
6 hingga 12 tahun...sebelum kenal erti remaja...

20.Hari ini
13hb Julai 2009

21.Malam ini saya akan
tengok bio-nik

22.Esok pula saya akan
pergi klinik tuk wat appointment...

23.Saya betul-betul inginkan
kehidupan yang diredhai Allah dunia dan akhirat...amin...

24.Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini
alamak..bile la plak jerawat nih tumbuh...kacau tul lah...

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
dua dua pon boleh sbb suka cuci mata...

26.Makanan Barat atau Jepun
Barat...

27.Bilik yang terang atau gelap
gelap...

28.Makanan segera adalah
makanan yang akan dimakan hanya apabila perut kelaparan semasa tahap kemalasan maksimum

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
"alasan yang boleh diterima" kepada zunaidi...

30.Siapa yang anda nak Tag?
Mazni Azis...



5 comments:

de 'kool said...

bagus... tag anda diterima...

eZa said...

ehem ehem... 2 lines dah ke? ;)

mazni_azis said...

mazni azis di tag pulak...hehehe..
nantilah bila tahap kerajinan untuk menulis dtg akan ku buat tag ini..hai ann nk g jumpa dr tu dh ada ker...:)

gadiselatan said...

hehehe...akan dihebahkan lepas jumpe doktor nnti eh...tugguuuu.....

fadillah said...

congrates tu ann...kmai doakan yang baik2 ok.take care.