Monday, February 22, 2010

Susahnya menumpang kasih sayang anak orang...

Sedih...itulah ungkapan yang paling sesuai untuk situasi saya sejak dua tiga hari ini...baru kini terasa susahnya menumpang kasih sayang anak orang...anak yang bukan berbin/berbintikan suamiku, anak yang bukan lahir dari dalam rahimku...
mungkin orang memandang senyum dan gelak ketawaku...tapi orang tidak nampak hati ini yang menangis...saya redha dengan ujian Allah, tetapi kadang kala terguris juga hati ini jika keikhlasanku dipertikaikan...
Syukur alhamdulillah, saya dikurniakan suami yang memahami dan sering menemani ketika saya bersedih...bukan mudah mencari seseorang yang betul2 faham perasaan ini...mengharapkan sesuatu yang saya tahu bukan mudah untuk saya dapatkan...tetapi saya sedar, tiada satupun yang dapat menandingi kekuasaan Allah...hanya doa yang kupohonkan kepadaMu Ya Allah....Kuatkanlah imanku dalam menghadapi ujianMu ini...

4 comments:

de 'kool said...

sabar je la byk2.. ada hikmahnya tu...

citong said...

eerrrrr....
sape? mia? muzafar? puteri? akmal? pia? errr...
sabar ye.. setiap yg pahit tu pasti ada manisnya. cuma kita akan rasa kemanisan itu cepat atau lambat..
sabar ye ann.

anafiza said...

saper??? dun wory, muzaffar kan ada... mok de jgn sedei....

gadiselatan said...

cengko:mmg tgh sabar la nih...

citong:ermm...biarlah rahsia...hehehe...

anafiza:mmg mokde rindukn muzaffar skrg nih...rindu sgt2...tunggu pokde free je, mokde nak date ngan muzaffar...